Forum Posts

www.ΠΑΤΙΝΙ.GR
Sep 09, 2021
In To Forum ΠΑΤΙΝΙ.GR
Το μοντέλο αυτό εχει 72ν 12000w μοτερ και 40Ah μπαταρία Panasonic lithium, LCD Display , επίσης έχει φώτα μπρός πίσω φως φέρνου κόρνα και φλας. Χοντρές ρόδες μπρός πίσω. Τελική 140Klm/h Νέα δεδομένα βιώνουμε πλέον και στη χώρα μας (επιτέλους) με την κρατική επιδότηση που έχει ξεκινήσει, σε ότι αφορά και τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Ομως η επιλογή ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου δεν είναι απλή υπόθεση. Ιδού τι πρέπει να προσέχουμε… Το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» ανέδειξε το ποδήλατο ως πρωταγωνιστή στην ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων. Η κίνηση από την κυβέρνηση έγινε και το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» δείχνει πως θα είναι μία επιτυχία. Τα στοιχεία καταγραφής της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων, δικύκλων και ποδηλάτων είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικά στις πρώτες ημέρες εφαρμογής του. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, από την στιγμή, που άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων και μέσα σε 18 ώρες, κατατέθηκαν 938 αιτήσεις και απορροφήθηκε περίπου το 1 εκατομμύριο ευρώ από τα συνολικά 45 του προϋπολογισμού επιδότησης για το 2020. Πρωταγωνιστής στη ζήτηση αναδεικνύεται το ηλεκτρικό ποδήλατο καταλαμβάνοντας ποσοστό που αγγίζει το 80% (περίπου 742 ηλεκτρικά ποδήλατα). Το ενδιαφέρον γεωγραφικά επικεντρώνεται στα μεγάλα αστικά κέντρα, με την Αττική να προπορεύεται συγκεντρώνοντας το 39% των αιτήσεων. Ξεχάστε ό,τι ξέρετε Τα ηλεκτρικά ποδήλατα δεν είναι εξαρτήματα για… κινητό τηλέφωνο. Δεν είναι wearables, δεν είναι αξεσουάρ, δεν είναι παιχνίδια. Ψάχνοντας, αναζητώντας, για τις ανάγκες του ρεπορτάζ, διαπιστώσαμε ότι το ηλεκτρικό ποδήλατο -ή αν θέλετε σωστότερα το ΚΑΛΟ ηλεκτρικό ποδήλατο– δεν είναι απλά ένα ποδήλατο με ένα η μοτεράκι για υποβοήθηση. Παράλληλα θέλει γνώσεις απο αυτόν που το πουλάει, και σωστό, εξειδικευμένο σέρβις. Αναμφίβολα, το καλό και σωστό ηλεκτρικό ποδήλατο δεν πρέπει να πωλείται από καταστήματα παιχνιδιών, υπολογιστών, ακόμα και από αυτά των συμβατικών ποδηλάτων (εφόσον αυτά δεν έχουν την ανάλογη εκπαίδευση και τις εγκαταστάσεις). Το σημείο πώλησης θα πρέπει να είναι σε θέση να προσφέρει τις απαραίτητες υποδομές για after sales υπηρεσίες και κάλυψη σε οποιοδήποτε ενδεχόμενο τεχνικού προβλήματος. Τα ηλεκτρικά ποδήλατα δεν είναι απλά ένας σκελετός από BMX, Κούρσα, ή Mountain bike και ένας κινητήρας με μπαταρία. Επίσης δεν είναι scooter που θα ανοίξετε το «γκάζι» και θα ξεκινήσει. Σκεφτείτε, πως ο κινητήρας σας βοηθά (μαζί με τις ταχύτητες) για να μην κάνετε πετάλι με υπερβολικό κόπο. Έτσι μπορείτε να τα οδηγήσετε άνετα σε ανηφόρα ή με κόντρα άνεμο και φυσικά για μεγαλύτερες αποστάσεις. Τι eBike θέλετε; Χρειάζεστε άδεια; Τα E-bikes διαθέτουν ενσωματωμένο ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία, που προσφέρουν υποβοήθηση. Χωρίζονται σε δύο βασικές κατηγορίες, αυτά που έχουν την υποβοήθηση στο σύστημα του πεντάλ (pedelec) και αυτά που έχουν την υποβοήθηση στον πίσω τροχό. Η ισχύς των μοτέρ καθορίζεται από τη νομοθεσία κάθε χώρας, ενώ η ταχύτητα περιορίζεται (τυπικά) στα 25 χλμ. Αυτός είναι ο λόγος που οι οδηγοί των ηλεκτρικών ποδηλάτων δεν χρειάζονται ειδική άδεια και δίπλωμα. Διαφορές και πλεονεκτήματα Το βασικό τους πλεονέκτημα σε σχέση με τα ποδήλατα είναι η ταχύτητα κίνησης, αλλά σε σχέση με τις μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα είναι η οικονομία. Μπορεί να έχουν πολλές σχεδιαστικές και κατασκευαστικές ομοιότητές με τα απλά ποδήλατα, αλλά έχουν και σημαντικές διαφορές. Τα e-Bikes έχουν πιο ενισχυμένους σκελετούς, αναρτήσεις (κάποια από αυτά) και μεγαλύτερο βάρος (λόγω μπαταρίας και μοτέρ). Το βάρος αυτό είναι μεταξύ 10 και 31 κιλών (δεν το μεταφέρετε με τα χέρια). Με την ηλεκτρική υποβοήθηση, όμως, τα ηλεκτρικά ποδήλατα γίνονται ένα αποτελεσματικό μέσο μετακίνησης. Η χρήση και η συντήρηση της μπαταρίας Η μπαταρία είναι το ένα από τα δύο πιο σημαντικά (το άλλο είναι το μοτέρ) τμήματα της τεχνολογίας των e-Bikes. Η ισχύς που αποδίδουν οι μπαταρίες των e-bike είναι από 200 ως 850W. Όσο περισσότερη είναι η ισχύς τόσο μεγαλύτερη αυτονομία έχει το ηλεκτρικό ποδήλατο. Κάποια μοντέλα διαθέτουν διπλή μπαταρία για ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία. Η επαναφόρτιση των μπαταριών γίνεται μέσω ενός φορτιστή που διατίθεται με το ποδήλατο. Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από τη χωρητικότητα της μπαταρίας και συνήθως είναι μεταξύ 3 και 5 ωρών. Οι μπαταρίες τους είναι οι ίδιες μπαταρίες λιθίου-ιόντων που χρησιμοποιούνται στα laptop, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αλλού. Έχουν χρόνο ζωής 1000 κύκλων πλήρους φόρτισης-αποφόρτισης (ή τρία έως πέντε χρόνια αναλόγως τη χρήση). Μία μπαταρία κοστίζει από 300 έως 800 ευρώ, αναλόγως τη χωρητικότητα, την ισχύ κλπ. Εδώ και πάλι μπαίνει ο παράγοντας της επώνυμης επιλογής, Βλέπετε μία φτηνή σε τιμή και προπάντων σε ποιότητα μπαταρία θα κρατήσει λίγο. Ένα κατάστημα χωρίς εξειδικευμένους τεχνικούς δεν θα μπορέσει να σας εξυπηρετήσει, να σας βοηθήσει και ίσως να ακούσει τα παράπονά σας αφού θα σας πουν : «Μία παρτίδα φέραμε δεν θα φέρουμε άλλα». Τα μοτέρ Το μοτέρ είναι το δεύτερο πιο σημαντικό τμήμα του ηλεκτρικού ποδηλάτου και έχει δύο τύπους ανάλογα με την εγκατάσταση του: Ο πιο διαδεδομένος τύπος είναι αυτός που είναι εγκατεστημένο στα πεντάλ (τα pedelec), ενώ στον άλλο τύπο, το μοτέρ είναι εγκατεστημένο στον τροχό. Η βασική διαφορά τους είναι ότι τα pedelec περιλαμβάνουν έναν αισθητήρα της έντασης της ποδηλασίας του αναβάτη, ώστε η υποβοήθηση να γίνεται με ακρίβεια. Οι τεχνικοί του καταστήματος, μαζί με το πωλητή, θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε το κατάλληλο e-Bike και θα το ρυθμίσουν πάνω σας. Μόνο έτσι θα εκμεταλλευτείτε πλήρως τις δυνατότητές του. Τα επίπεδα υποβοήθησης των e-Bikes Τα ηλεκτρικά ποδήλατα έχουν συνήθως τρία έως πέντε επίπεδα υποβοήθησης. Το πρώτο επίπεδο (Eco) φτάνει από 25-80% της ισχύος του ποδηλάτη. Το Eco είναι κυρίως για διαδρομές χωρίς ανηφόρες και για μεγαλύτερη αυτονομία της μπαταρίας. Το επόμενο επίπεδο (Normal) σας βοηθά κατά 100-150% (η μέγιστη απόσταση μειώνεται περίπου στο μισό). Με αυτό μπορείτε να επιταχύνετε από στάση (ξεκίνημα από φανάρι ή διασταύρωση) και να κινηθείτε μέσα στην πόλη. Το ανώτερο επίπεδο (Turbo ή High) προσφέρει υποβοήθηση έως 200%, για να αντιμετωπίζετε τις ανηφόρες και να κινείστε με υψηλή ταχύτητα. Οι τύποι των e-Bikes Πλέον μπορείτε να βρείτε όλες τις κατηγορίες, όπως στα απλά ποδήλατα: Racing (δρόμου), trekking, touring, aventure, fitness, mountain, cruiser, city (πόλης), αναδιπλούμενα, τρίκυκλα κ.λπ. Οι βασικές είναι: Πόλης: Είναι τα ηλεκτρικά ποδήλατα που χρησιμοποιούνται για μετακινήσεις μέσα στον αστικό ιστό. Είναι ιδανικά για την καθημερινή μετακίνηση στη δουλειά, για βόλτες σε κοντινές αποστάσεις. Βουνού/Mountain Bikes: Τα eMTB κινούνται συνήθως σε εκτός δρόμου διαδρομές. Διαθέτουν ενισχυμένο σκελετό, χοντρά ελαστικά και δισκόφρενα για μεγαλύτερη δύναμη πέδησης. Από πλευράς αναρτήσεων μπορεί να είναι hardtail (μόνο μπροστά) ή dual (μπροστά – πίσω). Η ηλεκτρική υποβοήθηση χρησιμεύει για να μετακινηθείτε στο ξεκίνημα της κατάβασης ή σε ανηφορικά κομμάτια. Cruiser: Ποδήλατα για χαλαρές βόλτες, η ηλεκτρική υποβοήθηση κάνει τη βόλτα ακόμα πιο ξεκούραστη. Η σέλα είναι χαμηλότερη από το τιμόνι και τα χοντρά ελαστικά προσφέρουν άνεση. Δρόμου (Road): Τα ηλεκτρικά ποδήλατα δρόμου έχουν κοινά χαρακτηριστικά με τα απλά ποδήλατα δρόμου. Έχουν αρκετά συμπαγή σκελετό, η θέση οδήγησης είναι πιο αγωνιστική, οι σέλες είναι πιο στενές και δε διαθέτουν ανάρτηση. Συνήθως είναι pedelec και αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες. Αναδιπλούμενα: Τα αναδιπλούμενα ποδήλατα είναι μια λύση μετακίνησης στην πόλη, όταν η ποδηλασία συνδυάζεται με τα μέσα μεταφοράς και ειδικά το μετρό. Τα ηλεκτρικά αναδιπλούμενα ποδήλατα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε η μπαταρία και το μοτέρ να είναι στον κεντρικό άξονα κάτω από τη σέλα και πίσω από το σημείο της αναδίπλωσης. newsauto.gr
Hummer Bike by πατινι.gr content media
0
0
46
www.ΠΑΤΙΝΙ.GR
May 24, 2021
In To Forum ΠΑΤΙΝΙ.GR
Σε αντίθεση με τη λαϊκή σοφία, ο χρόνος δεν αποτελεί σε όλες τις περιπτώσεις τον καλύτερο γιατρό. Για την ακρίβεια, από μηχανολογικής απόψεως, ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Ακόμα και στην περίπτωση που κάποιος επιλέξει να διατηρήσει το αυτοκίνητό του σε ακινησία, δεν πρόκειται να σταματήσει τη φθορά του κινητήρα του. Πρακτικά μπορούμε να απαριθμήσουμε μία σειρά από λόγους για τους οποίους μία μονάδα εσωτερικής καύσης επιβαρύνεται με τον καιρό, με αποτέλεσμα να απωλέσει μέρος της παραγόμενης ισχύος. Το φαινόμενο αυτό γίνεται κατά κανόνα πιο αισθητό σε κινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας. Η πρόοδος της μεταλλουργίας, της μηχανολογίας αλλά και των ηλεκτρονικών, βελτιώνουν σε ένα βαθμό την απόδοση και τη διάρκεια ζωής. Αυτό όμως, από μόνο του, έχει μικρή σημασία, όταν μιλάμε για σύνολα που δεν συντηρούνται με βάση τα προβλεπόμενα από τον κατασκευαστή τους. Αν, για παράδειγμα, αμελεί κάποιος να αλλάζει στην ώρα τους τα λιπαντικά. Παρακάτω θα δούμε μία σειρά από παράγοντες που παίζουν ρόλο στη διατήρηση ενός κινητήρα σε καλή κατάσταση, χωρίς σοβαρές πτώσεις ισχύος, για όσο το δυνατό περισσότερα χρόνια. Φίλτρο αέρα Για να λειτουργεί ένα σύνολο αποδοτικά, θα πρέπει αρχικά να διατηρείται απρόσκοπτη η λειτουργία του. Και αυτό, σε ένα βαθμό, σημαίνει να μπορεί να επιτυγχάνεται η στοιχειομετρική αναλογία του μίγματος, με τον αέρα και το καύσιμο να συνδυάζονται στις σωστές ποσότητες. Ένα φίλτρο αέρα φροντίζει να μην εισέρχονται ακαθαρσίες στο εσωτερικό του θαλάμου καύσης. Όταν όμως αυτό δεν αλλάζει στην ώρα του ή λειτουργεί συνεχώς σε επιβαρυμένο από σκόνη περιβάλλον, κάποια στιγμή μπουκώνει. Αρχίζει να εμποδίζει τη ροή του αέρα, με αποτέλεσμα να περιορίζεται η τροφοδοσία και, κατ’ επέκταση, η απόδοση του συνόλου. Η εύκολη λύση εδώ είναι να αλλάζετε αυτό το φίλτρο στην ώρα του αλλά και να το καθαρίζετε, εφόσον χρειάζεται, στο ενδιάμεσο. Μπεκ ψεκασμού καυσίμου Όσο χρειάζεται η αδιάκοπη ροή του αέρα, για την καλή λειτουργία ενός συνόλου, άλλο τόσο απαιτείται και η απροβλημάτιστη ροή καυσίμου, που θα εκχύνεται ελεγχόμενα στους θαλάμους καύσης. Για τη σωστή ποσότητα και τη διασπορά αυτού φροντίζουν τα μπεκ ψεκασμού. Ειδικά για τους κινητήρες βενζίνης άμεσου ψεκασμού και τους ντίζελ, αυτά είναι αρκετά ευαίσθητα και επηρεάζονται από καύσιμα χαμηλής ποιότητας. Με τον καιρό μπορεί να αρχίσουν να φράζουν οι αυλοί τους, από αποθέσεις και φθορές. Περιορίζοντας τώρα τη διατομή, προφανώς δυσχεραίνει η ροή υπό πίεση του καυσίμου και άρα πέφτει η συνολική απόδοση. Εδώ υπάρχουν στο εμπόριο καθαριστικά για μπεκ ψεκασμού, ενώ τη συγκεκριμένη δουλειά αναλαμβάνουν και διάφορα συνεργεία με ειδικό εξοπλισμό. Αντλία καυσίμου Εμμένοντας στην παροχή καυσίμου, ένα σημαντικό τμήμα είναι αυτό της αντλίας που αναλαμβάνει να τραβάει βενζίνη ή πετρέλαιο από το ρεζερβουάρ και να το στέλνει στον κινητήρα. Αυτή κατά κανόνα έχει διάρκεια ζωής ίση με αυτή ενός μέσου αυτοκινήτου. Με τα χρόνια, ωστόσο -και παρά την ύπαρξη φίλτρου καυσίμου- μπορεί να απωλέσει ένα μέρος της απόδοσής της. Θα στέλνει μεν καύσιμο αλλά όχι τόσο όσο θα έπρεπε. Εάν πατάτε τέρμα το δεξί πεντάλ και δεν βλέπετε την επιτάχυνση που θα περιμένατε, υπάρχει μία μικρή περίπτωση να φταίει και αυτή. Μπουζί Η έναυση της καύσης στους βενζινοκινητήρες δίνεται από τα μπουζί. Συνήθως συναντάμε από ένα, σε κάθε θάλαμο καύσης. Αυτά θα πρέπει ιδανικά να προσφέρουν έναν πολύ ελεγχόμενο και ισχυρό σπινθήρα (εξ ου και ο Ελληνικός όρος σπινθηριστής), ώστε στο δεδομένο χρονικό διάστημα να έχουν αναφλέξει όλο το καύσιμο μίγμα. Με τον καιρό, ωστόσο, την ποιότητα του καυσίμου, του λιπαντικού και το βαθμό φθοράς του κινητήρα, μπορεί να δημιουργηθούν επικαθήσεις επάνω τους, με αποτέλεσμα να μειώνεται η ισχύς και ακολούθως να επιβαρύνονται και οι καταλύτες. Υπό συνθήκες, μπορεί κανείς να τα καθαρίσει ή αν χρειάζονται αλλαγή, να τα αλλάξει. Ρύθμιση βαλβίδων Το ενδεχόμενο αυτό ισχύει για παλαιότερης τεχνολογία αυτοκίνητα, καθώς τα νέα έχουν συστήματα αυτόματης ρύθμισης, με έλεγχο του χρονισμού και, ενίοτε, του βυθίσματος. Υπήρχε όμως μία εποχή όπου η συνεχής κίνηση των βαλβίδων τις απορύθμιζε, με αποτέλεσμα να προκύπτει μία διαφορά φάσης στο χρονισμό. Σκεφτείτε για παράδειγμα να βρίσκεται ο κινητήρας στη φάση της συμπίεσης, με τις βαλβίδες εισαγωγής να μην έχουν προλάβει να κλείσουν. Η απώλεια αυτή της συμπίεσης μεταφράζεται άμεσα και σε απώλεια ισχύος. Το όλο πρόβλημα είναι γνωστό και γίνεται εύκολα αντιληπτό, σε κατόχους ανάλογων αυτοκινήτων. Κάποιοι που έχουν τη γνώση, τις ρυθμίζουν μόνοι τους. Οι υπόλοιποι απευθύνονται στο συνεργείο. Δυναμό Για να λειτουργεί σωστά ένας κινητήρας θα πρέπει το ηλεκτρικό του κύκλωμα να αποδίδει σταθερά την απαιτούμενη ενέργεια. Μία πτώση τάσης, πέρα από τη μείωση της έντασης των φώτων που γίνεται άμεσα αισθητή, μεταφράζεται σε αδυνατισμένο σπινθήρα στα μπουζί και άρα πτώση ισχύος. Ειδικά σε παλαιότερα αυτοκίνητα, η κύρια αιτία αυτού είχε να κάνει με το δυναμό. Φθαρμένα καρβουνάκια, χαλάρωση του ιμάντα κίνησης, βλάβη του ρυθμιστή του ρελέ ή κάποια άλλη αιτία, οδηγούσαν σε αδυναμία ολόκληρου του ηλεκτρικού κυκλώματος να αποδώσει τα αναμενόμενα. Σύστημα εξαγωγής καυσαερίων Για να μπορεί να λειτουργεί αρμονικά ένας κινητήρας, μία από τις παραμέτρους που θα πρέπει να πληρούνται είναι η απρόσκοπτη ροή των καυσαερίων. Σε αυτοκίνητα με χαλασμένους καταλύτες, σκουριασμένα καζανάκια και σωληνώσεις που έχουν αρχίσει να φράσσουν εσωτερικά, η ροή αυτή αρχίζει να εμποδίζεται. Ως αποτέλεσμα, η αύξηση της πίεσης στο όλο σύστημα δεν επιτρέπει την πλήρη απομάκρυνση των καυσαερίων από το θάλαμο καύσης, και, κατά συνέπεια, την πλήρωση με φρέσκο μίγμα. Σύστημα λίπανσης Ένα καλό λιπαντικό ίσως να μη βελτιώσει την ισχύ του κινητήρα μας. Ένα μέτριο όμως και πολυκαιρισμένο λιπαντικό είναι μαθηματικά βέβαιο πως θα τη μειώσει! Κάθε μονάδα εσωτερικής καύσης θα πρέπει να λειτουργεί σαν ένα καλορυθμισμένο ρολόι. Με μία πλειάδα μηχανικών μερών να έρχονται σε επαφή μεταξύ τους, είναι κεφαλαιώδους σημασίας το να επιτυγχάνεται ένα επαρκές επίπεδο λίπανσής. Τέτοιο ώστε να μην επιτρέπει υπερβολική αύξηση της τριβής, της θερμοκρασίας και, κατ’ επέκταση, της φθοράς των διαφόρων επιφανειών. Εάν δεν υπάρχει σωστή λίπανση, τότε αυξάνονται οι τριβές (βλέπε αντιστάσεις), με αποτέλεσμα να χάνεται εκεί ένα μέρος της παραγόμενης ενέργειας. Το να αλλάζουμε λάδια στην ώρα τους και να χρησιμοποιούμε το κατάλληλο ποιοτικά προϊόν, εγγυάται όχι μόνο σταθερή απόδοση αλλά πρωτίστως μακροζωία. Φθορά στα δακτυλίδια των εμβόλων Αναφέραμε και προηγουμένως πως για να παραχθεί η αναμενόμενη ισχύς από ένα σύνολο, βασική προϋπόθεση είναι να υπάρχει ομαλή καύση. Και για να επιτευχθεί αυτή, θα πρέπει ο βαθμός συμπίεσης να είναι ο ενδεδειγμένος. Έχοντας ήδη εξετάσει το ενδεχόμενο κάποιας βαλβίδας που δεν έχει κλείσει καλά, κατά τη φάση της συμπίεσης, μία δεύτερη περίπτωση είναι να παρατηρηθούν διαρροές από το κενό που δημιουργείται μεταξύ χιτωνίων και εμβόλου. Τυπικά, αυτό σφραγίζει με τη χρήση μερικών δακτυλιδιών, στην περίμετρό του τελευταίου. Αυτά με το καιρό μπορούν να φθαρούν, μειώνοντας έτσι τη συμπίεση. Η καλή λίπανση μπορεί να επιμηκύνει, σε ένα βαθμό, τη διάρκεια ζωής τους. Παρόλα αυτά, μετά από αρκετά χρόνια, η μόνη λύση θα είναι η αντικατάσταση αυτών με νέα. Επικαθήσεις στο θάλαμο καύσης Οι συνθήκες θερμοκρασίας και πίεσης, σε συνδυασμό με την ίδια τη διαδικασία της καύσης, αφήνουν νομοτελειακά επικαθήσεις σε κάθε κινητήρα. Όσο καλό λιπαντικό και αν χρησιμοποιήσουμε, όσο καλό καύσιμο, όσο καλά και αν φιλτράρουμε τον εισερχόμενο αέρα. Αυτές οι επικαθήσεις -συνήθως άνθρακα- προκύπτουν από κατάλοιπα της καύσης και καμένο λιπαντικό, δημιουργώντας συσσωματώματα. Ανάλογα τώρα με το που θα εμφανιστούν αυτά, έχουμε και το αντίστοιχο πρόβλημα. Εάν μιλάμε για τις βαλβίδες, τυχόν επικαθήσεις εκεί μπορεί από το να αυξήσουν τις τριβές, μέχρι να μην επιτρέπουν το σωστό σφράγισμά τους, επάνω στην κυλινδροκεφαλή, με αποτέλεσμα την απώλεια συμπίεσης. Στα μπουζί έχουμε ήδη αναφερθεί. Όσο για τα πιστόνια και τα τοιχώματα του κυλίνδρου, εκεί αυξάνουν τις τριβές και, υπό προϋποθέσεις, δημιουργούν θερμά σημεία που μπορούν μέχρι και να προκαλέσουν φαινόμενα προανάφλεξης. Η χρήση καθαρών καυσίμων και η συνεπής αλλαγή όλων των σχετικών φίλτρων, βοηθάει τα μέγιστα για να μην αντιμετωπίσουμε τέτοια προβλήματα. drive.gr Μιχάλης Κατωπόδης
10 λόγοι που ένας κινητήρας χάνει ισχύ με τα χρόνια. Μπορεί αυτό να αποτραπεί; content media
1
0
62
www.ΠΑΤΙΝΙ.GR
May 18, 2021
In To Forum ΠΑΤΙΝΙ.GR
Αυτό το ηλεκτρικό μηχανάκι νομίζω οτι έχει μία πολύ καλή αυτονομία και ταχύτητα. τελική 100χιλ. ανα ώρα και αυτονομία 120χιλ. Tα ηλεκτρικά οχήματα και οι ηλεκτρικές μηχανές, έχουν το ίδιο εύρος με τα οχήματα που τροφοδοτούνται με καύσιμο, να αναπτύσσουν τις ίδιες ταχύτητες και να έχουν χαμηλότερα λειτουργικά κόστη, ενώ η νέα αγορά ηλεκτροκίνητων μηχανών υπόσχεται μια νέα σειρά εξελίξεων στην ηλεκτροκίνηση έτοιμη για τον σύγχρονο καταναλωτή. Σύντομα στο Πατινι.GR WWW.ΠΑΤΙΝΙ. GR
Ηλεκτρικά scooter και μηχανές στο ΠΑΤΙΝΙ.GR content media
1
0
150
www.ΠΑΤΙΝΙ.GR
May 16, 2021
In To Forum ΠΑΤΙΝΙ.GR
Σύντομα στο πατινι.gr έρχεται ένα καταπληκτικό μηχανάκι, Touring Motorcycle 5000W μοτέρ, με τελική ταχύτητα 110χιλ και αυτονομία 100χιλ.
1
0
23
www.ΠΑΤΙΝΙ.GR
Apr 27, 2021
In To Forum ΠΑΤΙΝΙ.GR
Ελάτε στο Group μας στο FB. Σε αυτή την ομάδα αναφέρουμε τι πατίνι έχουμε, για ποιόν λόγο το χρησιμοποιούμε τι αξεσουάρ έχουμε βάλει, απο πού το πήραμε τι τελική ταχύτητα έχει και αλλα. Και θα διωργανώσουμε συναντήσεις και βόλτες με τα πατίνια μας. https://www.facebook.com/groups/168327681870549/about
Ελάτε στο Group μας στο FB. content media
1
0
34
www.ΠΑΤΙΝΙ.GR
Apr 23, 2021
In To Forum ΠΑΤΙΝΙ.GR
Θέλω να σας καλωσορίσω στο forum του ΠΑΤΙΝΙ.GR Εδώ μπορείτε να γράφετε τις σκέψης σας για τα ηλεκτρικά πατίνια και scooter.
Καλώς ήλθατε στο Forum content media
1
0
76

www.ΠΑΤΙΝΙ.GR

Admin
More actions